عرضه مستقیم پودر سیر جیره مرغ گوشتی

پودر سیر جیره مرغ گوشتی توانسته بسیار قدرتمند عمل کند، استفاده از  این محصول در سال های اخیر توانسته موجب بهره وری چشمگیری در صنعت پرورش مرغ گوشتی شود. استفاده از پودر سیر موجب افزایش اشتها و رشد در مرغ ها شده و سلامت آنها را افزایش می دهد و چربی و کلسترول را در گوشت آنها کاهش خواهد داد.

عرضه مستقیم پودر سیر جیره مرغ گوشتی

افزایش وزن مرغ گوشتی با استفاده از پودر سیر

افزایش وزن مرغ گوشتی با استفاده از پودر سیرافزایش وزن مرغ گوشتی با توجه به استفاده از پودر سیر در جیره غذایی آنان،  باعث شده خرید و فروش این محصول در بازار از افزایش چشمگیری برخوردار باشد.

این محصول توانسته با افزایش اشتها و مصرف فراوان جیره غذایی و خوراک در مرغ اثر  مثبت گذاشته و موجب افزایش وزن و تسریع رشد در آن گردد.

در سال های اخیر به علت افزایش بروز مقاومت های آنتی بیوتیکی در پرورش مرغ، تمایل به استفاده از محرک های رشد و ایمنی با منشا گیاهی رو به رشد داشته است.

استفاده از این محصول که با بهبود شاخص های رشد در پرورش مرغ گوشتی همراه بوده است احتمالا به علت وجود آلیسین در سیر می باشد.

آلیسین موجود در سیر خواص آنتی بیوتیکی داشته و موجب بهبود اثرات ایمنی می شود، این محصول با بهبود هضم مواد غذایی جیره و بهبود عملکرد روده ای موجب استفاده بهتر از منابع انرژی جیره و مهار و کاهش رشد باکتری های موجود در دستگاه گوارش و در نتیجه منجر به بهبود شاخص های رشد و ایمنی خواهد شد.

در مرغ های گوشتی که پودر سیر در رژیم غذایی آنها گنجانده می شود غلظت کلسترول در زرده و سرم خون آنها با کاهش چشمگیری مواجه بوده است.

بهترین پودر سیر جیره مرغ گوشتی

بهترین پودر سیر جیره مرغ گوشتی بهترین پودر سیر مخصوص استفاده در جیره مرغ گوشتی باید بتواند تاثیر چشمگیری بر روند رشدی و وزن گیری مرغ داشته باشد.

این محصول مرغوب و باکیفیت در برندهای متفاوت و با استفاده از بهترین و درجه یک ترین مواد اولیه که تهیه شده از سیر مرغوب و تولید شده در کشور ایران می باشد تهیه گردیده است.

این محصول با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و باکیفیت ترین دستگاه ها تهیه و تولید گردیده و در حفظ ویتامین ها و مواد معدنی و پروتئین های آن در روش خشک کردن حداکثر دقت به عمل آمده است.

انواع مختلفی از این محصول در کارخانه های تولیدی به بازار عرضه می شود که هر کدام با توجه به کیفیتی که دارند قیمت گذاری می شوند. بسیاری از مراکز نگهداری طیور این کالا را به صورت عمده ودر حجم بالا سفارش می دهند.

پودر سیر تغذیه طیور ارزان را می توانید به روش مستقیم و مقرون به صرفه از سایت های معتبر فروشگاه  عرضه کننده این محصول مجازی خریداری نمایید.

در بازارهای فروش پودر سیر، شما می توانید این محصول را با حجم بالا به صورت عمده و کلی خریداری نمایید‌.

با خریدی کلی و یک جا از نمایندگی های فروش مستقیم کارخانه  پودر سیر دامی و طیور، با قیمتی ارزان تر محصول مورد نظر را خریداری نمایید.

شما می توانید جهت خرید ارزان پودر سیر در هر جایی با نمایندگی شرکت پودر سیر تولیدات دامی تماس حاصل کرده و این محصول را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما