فروشنده جیره پودر سیر مرغ گوشتی

سیر یک نوع گیاه علفی است که امروزه در همه جای جهان پرورش دارده می شود. حتما همه ی شما درباره ی خواص و ویژگی های منحصر به فرد و معجزه آسای این گیاه مطالب زیادی را شنیده اید. یکی از خواصی که شاید کمتر درباره ی آن صحبت شده، تاثیر پودر سیر بر بهبود عملکرد مرغ گوشتی است. در این مقاله درباره ی جیره پودر سیر مرغ گوشتی، تاثیرات آن بر مرغ و هم چنین بازار فروش آن صحبت می کنیم.فروشنده جیره پودر سیر مرغ گوشتی

تاثیر مصرف پودر سیر بر عملکرد ایمنی مرغ گوشتی

تاثیر مصرف پودر سیر بر عملکرد ایمنی مرغ گوشتیهمان گونه که گفتیم، مهم ترین تاثیر مصرف سیر در مرغ های گوشتی، افزایش رشد آن هاست. اما مصرف پودر سیر طیور فواید دیگری هم دارد. پژوهش ها درباره ی تاثیر سیر بر مرغ ها نشان داده که سیر خام اثر بیشتر و بهتری بر جوجه های گوشتی دارد؛ اگرچه امروزه پرورش دهندگان مرغ های گوشتی بیشتر از پودر سیر برای مرغ های خود استفاده می کنند. مصرف پودر سیر در جیره طیور گوشتی باعث افزایش وزن، افزایش مصرف خوراک آنها، افزایش بازده ی خوراک و نیز افزایش مزن ماهیچه ی سینه ی طیور می شود.

هم چنین استفاده از پودر سیر تاثیر بسزایی بر عملکرد ایمنی مرغ های گوشتی دارد. هنگامی که که در غذای مرغ ها نوعی از فرآورده های سیر (اسانس، عصاره یا پودر سیر) وجود داشته باشد، سیستم ایمنی بدن مرغ ها را قوی می کند؛ بدین صورت که باکتری های منفی را تا حد زیادی از بین می برد و باعث افزایش جمعیت باکتری های مفید می شود. بنابراین مصرف پودر سیر در جیره ی مرغ های گوشتی به تمام کسی که پرورش مرغ دارند، توصیه می شود.

مراکز خرید پودر سیر مرغ گوشتی

مراکز خرید پودر سیر مرغ گوشتیبا توجه به اثرات بسیار مفید پودر سیر بر مرغ های گوشتی و تاثیر آن بر افزایش بازده ی اقتصادی واحدهای پرورش طیور گوشتی، امروزه تمامی این واحدهای تولیدی به دنبال خرید پودر سیر مرغ گوشتی هستند. برای خرید پودر سیر باید به مراکز خرید معتبر مراجعه کنید تا بتوانید یک خرید معتبر و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

یکی از راه های معمول برای پیدا کردن مراکز فروش پودر سیر برای طیور، جست و جو در اینترنت است. شما می توانید با مراجعه به وب سایت های مربوطه، نزدیک ترین فروشگاه ها و یا تولیدی های پودر سیر به محل زندگی حود را پیدا کنید. هم چنین امروزه بسیاری از فروشگاه ها و مراکز خرید، امکان خرید آنلاین را نیز به شما می دهند و شما می توانید به راحتی با صرف کمترین انرژی و در کوتاه ترین زمان، پودر سیر مدنظر خود را به صورت جزئی یا عمده برای طیور خود خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما