قیمت پودر سیر غذای پرندگان با کیفیت

یکی از غذا های اصلی پرندگان، پودر سیر  می باشد. ایران یکی از برترین تولید کنندگان پودر سیر در دنیا می باشد و باعث شده خریداران زیادی برای تأمین تغذیه دام ها و مرغ های خود که به نوعی سرمایه آن ها محسوب می شود، اقدام به خرید پودر سیر کنند‌. فروش عمده پودر سیر غذای پرندگان مخصوص مرغداری ها در حال حاضر در لیست خرید اکثر مرغداران قرار گرفته است. پودر سیر را می توانید از تولیدکنندگان اصلی با قیمت مناسب خریداری کنید.

قیمت پودر سیر غذای پرندگان با کیفیت

نکات مهم درباره فواید پودر سیر غذای پرندگان

نکات مهم درباره فواید پودر سیر غذای پرندگاندانشمندان در حوزه علم و تحقیقات، تحقیقاتی را در مورد فواید پودر سیر انجام دادند.  پودر سیر بر عملکرد و صفات کیفی تخم مرغ، همچنین بر  مقدار تری گلیسیرید و کلسترول و غیره تاثیر مستقیمی دارد و در صورت مصرف پودر سیر خیلی کم پیش می آید که بیمار شوند. پودر سیر به علت خاصیت آنتی بیوتیکی و ضد میکروبی که دارد، از بروز بیماری‌های مختلف در پرندگان جلوگیری می کند.

پودر سیر حاوی ویتامین های متعدد می باشد : ویتامین c. کلسیم. پتاسیم. سدیم و….  می باشد. همچنین در عملکرد سیستم بدن پرندگان تاثیر بسزایی دارد. 

پودر سیر اثرات مفیدی برای رشد طیور گوشتی، و کاهش چربی های مضر داشته است.

پودر سیر برای تقویت سیستم بدنی آن ها بسیار مفید بوده و کمک ویژه ای به آن ها می کند. برای افزایش تولید و نیز بهبود بخشیدن به کیفیت لاشه از پودر سیر برای مرغ های تخم گذار استفاده می کنند.

همچنین در پایان ذکر می کنیم که مصرف پودر سیر باعث افزایش بازده اقتصادی واحد های تولید کننده پرندگان گوشتی و تخم گذار به صورت وسیع و گسترده نیز می شود.

پخش کنندگان پودر سیر جیره طیور چه کسانی هستند؟

پخش کنندگان پودر سیر جیره طیور چه کسانی هستند؟امروزه با توجه به فواید پودر سیر غذای پرندگان، بسیاری از خریداران با استعلام قیمت پودر سیر برای مرغداری های خود، بدون بررسی اقدام به خرید می کنند.

برای بررسی و انتخاب بهترین محصول باید با توجه به قیمت و کیفیت، پودر سیر مورد نیاز خود را تهیه و خریداری کنید؛ با توجه به اینکه مرغداری های زیادی در سراسر کشور تاسیس شده است و نیاز آن ها به انواع پودر سیر طیور افزایش پیدا کرده است، پخش کنندگان باید محصولی با کیفیت را در اختیار خریداران و مشتریان خود قرار دهد.

کارخانجات معتبر خوراک دام سفارش خریداران را ثبت می‌ کنند و در تناژ بالا به دست آن ها می رسانند.

فروشندگان معتبر در کارخانجات،  پودر سیر جیره طیور را با حذف واسطه ها و با قیمت و کیفیت مناسب به آسانی و صرف هزینه کمتر  به دست خریداران می رسانند.

در نتیجه؛ پخش‌ کنندگان پودر سیر جیره طیور باید به کیفیت محصول خود اهمیت ویژه ای دهند تا خریداران  با اعتماد کامل نسبت به خرید محصول آن ها اقدام کنند و با این کار، فروش آن ها نیز به میزان قابل توجهی بالا می رود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما