مرکز فروش سیر خشک خلالی درجه یک

سیر خشک خلالی درجه یک نمونه ای از مغذی ترین افزودنی های می باشد که به انواع غذاها اضافه می شود و طعم و عطر منحصر به فردی به آنها می‌بخشد. سیر خشک از املاح و مواد معدنی بسیار زیادی برخوردار است که در درمان بسیاری از بیماری ها موثر می باشد و به همین دلیل مرکز فروش سیر خشک خلالی درجه یک آن را به شیوه های گوناگونی در اختیار مشتریان قرار می دهد تا بتوانند به راحتی به تهیه این افزودنی‌ پرخواص بپردازند. 

مرکز فروش سیر خشک خلالی درجه یک

مشخصات سیر خشک خلالی درجه یک

مشخصات سیر خشک خلالی درجه یک سیر خشک خلالی چه کاربردی دارد؟ مشخصات سیر خشک خلالی چیست؟ 

سیر از جمله گیاهان مغذی و پر خواص می باشد که اثر زیادی بر سلامتی بدن دارد و استفاده از آن بسیار توصیه می گردد. 

امروزه با توجه به این که سیر در همه فصول یافت نمی گردد آن را به صورت خشک شده مورد استفاده قرار می دهند چرا که سیر خشک دوام و ماندگاری بیشتری نسبت به سیر تر دارد و تقریبا همه ی خواص سیر تر را دارا می باشد.

معمولا سیر خشک خود به صورت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که از جمله می توان به سیر خشک خلالی، سیر اسلایس شده، سیر پرک شده، پودر سیر و … اشاره کرد. 

یکی از پر استفاده ترین فرآورده های سیر خشک، سیر خشک خلالی می باشند که استفاده های بسیار زیادی از آن می شود که از جمله می توان به تولید انواع ترشی، طعم دادن به غذاهای مختلف، جهت تولید انواع سوسیس و کالباس ها و ‌.‌.. اشاره کرد. 

معمولا سیر خشک خلالی درجه یک از مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشد که می توان برخی از خواص این محصول را به صورت زیر بیان کرد: 

  1. این سیرها معمولا فاقد رطوبت می باشند و به همین دلیل امکان نگهداری طولانی مدت آنها وجود دارد. 
  2. سیر خشک خلالی معمولا در اندازه های یکسانی خلال می گردند و به همین دلیل درشتی یکنواختی دارند. 
  3. این سیرها بعد از خشک شدن شفافیت بالایی دارند که نشان از تازگی و کیفیت بالایی هستند. 
  4. فاقد کپک زدگی هستند و از عطر و طعم عالی سیر تازه برخوردار هستند. 

قیمت سیر خشک خلالی درجه یک صادراتی

قیمت سیر خشک خلالی درجه یک صادراتی سیر خشک خلالی با کیفیت و درجه یک از تازگی و کیفیت بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل با توجه به عطر و طعم مناسبی که این سیرها دارند بسیار مورد توجه مشتریان داخلی و خارجی قرار گرفته اند و در حجم بالایی به کشورهای مختلف صادر می شوند. 

سیر خشک صادراتی با توجه به کیفیت بالایی که دارد همواره مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است و به همین دلیل برندهای تولیدی این محصولات به صورت های متنوعی به توزیع آنها در بازار می پردازند. 

بنابراین می توان گفت قیمت سیر خشک خلالی با کیفیت بالا و درجه یک صادراتی با توجه به عوامل مختلفی تعیین می گردد که به قرار زیر هستند: 

  • نحوه خرید این سیرهای خشک خلالی با کیفیت 
  • حجم خرید این محصول 
  • نوع فله یا بسته بندی این محصول 
  • نوع برند سازنده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما