فروش پودر سیر دامی برای ماهی

امروزه مصرف پودر سیر دامی برای دام، طیور و آبزیان به شدت در حال افزایش است. فروش پودر سیر برای ماهی جای خود را در جیره کارشناسان باز نموده است. پرورش دهنگان انواع ماهی با استفاده از این محصول نتیجه خود را گرفته‌اند به همین دلیل استفاده آن در حال افزایش می‌باشد.

 

فروش پودر سیر دامی برای ماهی

امروزه پرورش دهندگان ماهی در سراسر کشور به دنبال خرید پودر سیر دامی برای تغذیه ماهی های خود هستند. به احتمال زیاد در ذهن خود به دنبال این هستند که چرا باید پودر سیر را به جیره ماهی ها و میگو و…اضافه نمود؟ یکی و شاید مهم ترین دلیل این باشد که با مصرف پودر سیر تعداد هموگلوبین سفید در خون ماهی افزایش چشمگیری خواهد داشت، این یعنی مقاومت بدن آن بیشتر می‌شود.

 

با کمی جستجو و پرس و جو می‌توان متوجه شد که وظیفه گلبول سفید باعث افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن از بیماری های عفونی می‌شود. به این معنی می‌باشد که مرگ و میر و تلفات کمتر و سود بیشتر از پرورش ماهی صورت گیرد.

امروزه تولیدکنندگان خوراک آبزیان سفارشات تناژ این محصول را از سراسر کشور می‌دهند. بنابرای بتوانند سرمایه های خود را به صورت طبیعی و بدون استفاده از مواد شیمیایی حفظ نمایند.

فروش پودر سیر دامی علاوه بر مزیتی که دارد، می‌تواند به عنوان فرهنگ استفاده از مواد غیرشیمیایی نظیر آنتی بیوتیک های شیمیایی در بین تولیدکنندگان نهادینه شود.

 

فروش پودر سیر دامی

پودر سیر خالص برای آبزیان

تحقیقات علمی ثابت نموده است که اگر پودر سیر در جیره غذایی آبزیان استفاده شود، فواید زیادی دارد. به همین دلیل کارشناسان علمی زمان بیشتری را برای آزمایش گذاشته‌اند. همچنین دریافتند که شاخص های رشد در آبزیانی که با پودر سیر تغذیه داشته اند بیشتر و بهتر بوده است.

از قدیم گفته شده هیچ ارزانی بی علت نیست، مراقب کلاهبرداران باشید.

با گذشت زمان بعضی محصولات مانند پودر سیر که علاوه بر تغذیه انسان برای دام، طیور و آبزیان تاکید می‌شود استفاده و همه گیر شده است. باید به هنگام خرید علاوه بر قیمت کالا به کیفیت محصول هم توجه کنید. چرا که پرورش دهنگان بیشتر به دنبال ارزان ترین محصول هستند. همچنین از کیفیت خوب غافل می‌شوند. به یاد داشته باشید ماهیان شما سرمایه های شما هستند. نباید به خاطر مقداری ارزان تر شدن ریسک را روی جان ماهیان انجام دهید.

در بازار قیمت های مختلفی وجود دارد که باید و حتما کیفیت محصول را در کنار قیمت قرار دهید، نه فقط اعداد را مقایسه کنید.

تاثیر پودر سیر بر دام، طیور و آبزیان

مرغ ها از حیواناتی هستند که مقاومت خیلی بالایی ندارند. اگر از پرورش دهنگان طیور سوال بپرسید حتما به شما از میزان تلفات خود می‌گویند. چرا که مرغ مانند شترمرغ و دیگر حیوانات قوی نیستند. ولی با توجه به مصرف فراوان مرغ در کشور ما چند ده هزار واحد پرورش مرغ در کشور وجود دارد که این ها باید تلفات خود را بسیار کم کنند.

در خصوص تاثیر پودر سیر تاکنون تحقیقات علمی زیادی انجام شده است که نشان از تاثیرات خوب این محصول می‌باشد.

می‌دانیم که با افزایش تلفات سرمایه آن ها کم می‌شود. چرا که امروزه خوراک دام قیمت کمی هم ندارد. بنابراین پیشگیری بهتر از درمان است.

شاید بتوان گفت تاثیر بیشتر استفاده از پودر سیر بیشتر بر شاخص های ایمنی و شاخص های رشد است. البته بر ضریب رشد ماهی ها هم بی تاثیر نیست.

فروش پودر سیر دامی

تولید کننده پودر سیر برای ماهی و میگو

تولیدکننده پودر سیر دامی خالص، ماهی و میگو همیشه به صورت تناژ و در بسته بندی های فله محصول خود را عرضه کرده و به سراسر کشور از طریق باربری ها ارسال می‌کند.

همیشه به یاد داشته باشید، هر تولید کننده ای کیفیت و قیمت مخصوص به خود را دارد و نمی‌شود یک کیفیت و قیمت را برای همه تصور داشت. یکی از دغدغه های خریداران دریافت محصولی بدون افزودنی است که این مرکز توانایی تولید تناژ این محصول را دارد.

 

تاثیر سیر بر روی طیور و آبزیان

امروزه بر کسی پوشیده نیست که پودر سیر که نوعی آنتی بیوتیک می باشد جای واکسن و آنتی بیوتیک های شیمیایی را گرفته و تقاضا و مصرف ان در بین پرورش دهنگان مرغ گوشتی وسایر طیور در حال افزایش می باشد.

افزایش وزن طیور با استفاده از پودر سیر

انواع بیماری ها، سکته ها، کاهش وزن و….از مواردی است که با مصرف منظم پودر سیر قابل درمان و برطرف شدن می‌باشد. همیشه و در تمام دوران پرورش دهنگان مرغ و دام به دنبال راه حلی برای کاهش تلفات سرمایه های خود به خصوص جوجه مرغ ها هستند.

پودر سیر دامی با توجه به خواصی که دارد، می‌توانند خیال پرورش دهنگان را آسوده نمایند تا آن ها سود بیشتری از پرورش خود داشته باشند. سرحال شدن طیور یکی از اثرات استفاده از پودر سیر در جیره غذایی آن ها می‌باشد.

پودر سیر باعث افزایش اشتهای حیوانات می‌شود. این یعنی افزایش وزن و سود بیشتر برای تولیدکنندگان بدون استفاده از مواد شیمیایی است.

 

فروش پودر سیر دامی

خواص پودر سیر برای جوجه مرغ

یکی از موادی که به خصوص در سیر ایران فراوان یافت می‌شود آلیسین نام دارد. آلیسین از به وجود آمدن کلسترول جلوگیری به عمل می‌آورد و باعث صحت و سلامتی می‌شود.

عرضه مستقیم پودر سیر دامی از کارخانه به کارخانه از این شرکت در طول سال در جریان می‌باشد.

 

فروش پودر سیر دامی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما